Black Friday 2021: Οι προσφορές και τo ωράριο στα καταστήματα

Τo Black Friday είναι ήδη εδώ και οι προσφορές από τα εμπορικά καταστήματα και τα καταστήματα με ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη είναι μεγάλες.

Τυπικά το Black Friday 2021 είναι αυτήν την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021, ωστόσο οι διαφημίσεις και οι προωθητικές ενέργειες σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και διαδικτυακά δεν σταματούν όσο πλησιάζει η ημέρα για τη «Μεγάλη Παρασκευή».

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή έχει δώσει 10 συμβουλές για την προστασία του καταναλωτή στο Black Friday, την ώρα που έχουν δημοσιευτεί έρευνες με τα προϊόντα που θα αγοράσουν φέτος οι Έλληνες.

Ο εμπορικός κόσμος ελπίζει ότι η συγκεκριμένη περίοδος θα βοηθήσει ώστε να αυξηθεί ο τζίρος σε μια χρονική συγκυρία που το λιανεμπόριο συνεχίζει να δοκιμάζεται από τις συνέπειες της πανδημίας κορωνοϊού. Προς αυτήν την κατεύθυνση, και προκειμένου να μην υπάρξει επανάληψη των γεγονότων που εκτυλίχθηκαν έναν χρόνο νωρίτερα με την εφοδιαστική αλυσίδα, αρκετοί επιχειρηματίες έχουν «στοκάρει» προϊόντα.

«Παρά τις μεγάλες ανατιμήσεις στις διεθνείς αγορές και τις δυσκολίες έγκαιρης προμήθειας εμπορευμάτων, οι προετοιμασίες για την κατανάλωση των τελευταίων ημερών του έτους στην ελληνική αγορά έχουν ολοκληρωθεί, χωρίς να επισημαίνονται εμφανείς ελλείψεις» ανέφερε σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΕΒΕΠ), Βασίλης Κορκίδης. Τόνισε, όμως, ότι η αγωνία παραμένει για το αν τελικά τα αποθέματα αυτά θα είναι επαρκή τόσο για το Black Friday 2021 όσο και για τα Χριστούγεννα 2021.

Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021 είναι το Cyber Monday 2021, το οποίο αφορά σε ηλεκτρονικές αγορές, με τους καταναλωτές να επωφελούνται από τις μεγάλες προσφορές και εκπτώσεις που υπάρχουν τη συγκεκριμένη ημέρα.

To ωράριο λειτουργίας στα καταστήματα – Τα νέα μέτρα

Στο Black Friday 2021 που φέτος πέφτει την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021, τα εμπορικά καταστήματα και τα λοιπά καταστήματα στο λιανεμπόριο θα είναι ανοικτά από τις 10.00 το πρωί έως και τις 21.00 το βράδυ. 

Υπενθυμίζεται ότι από τη Δευτέρα (22/11) έχει τεθεί σε ισχύ το νέο ωράριο στα εμπορικά καταστήματα, προκειμένου να μην υπάρχει συγχρωτισμός και ουρές σε καταστήματα. Παράλληλα, έχουν ενεργοποιηθεί και τα νέα μέτρα για πολίτες που είναι ανεμβολίαστοι.

Ειδικότερα, στο λιανεμπόριο γίνεται έλεγχος covid pass στην είσοδο του καταστήματος. Η πρόσβαση σε εμπορικά καταστήματα γίνεται με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης. Για τους ανεμβολίαστους υπάρχει η δυνατότητα για αρνητικό rapid-test ή μοριακό PCR.

Τα παιδιά, ηλικίας 4-17 ετών, έχουν δυνατότητα πρόσβασης στα καταστήματα λιανεμπορίου μόνον εφόσον έχουν υποβληθεί σε αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test) εντός των τελευταίων 24 ωρών πριν από την παρουσία τους σε αυτούς. Σημειώνεται πως τα παιδιά ηλικίας μέχρι 4 ετών μπαίνουν στους εν λόγω χώρους χωρίς να απαιτείται έλεγχος.

Από έρευνα για την Black Friday και τη Cyber Monday που αφορά στην Αττική και πραγματοποιήθηκε από το τμήμα μελετών του ΕΒΕΠ για το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Αττικής (ΠΕΣΑ) προκύπτουν τα ακόλουθα συμπεράσματα:

  • 8 στους 10 καταναλωτές στο Λεκανοπέδιο επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις ελκυστικές τιμές, στο μέτρο του δυνατού και όπου φανούν χρήσιμες και συμφέρουσες, λίγο πριν από τις οικογενειακές υποχρεώσεις των εορτών.
  • 2 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν αδυναμία κατανάλωσης και δεν εκδηλώνουν κανένα ενδιαφέρον, καθώς δεν τους περισσεύει οικογενειακό εισόδημα για αγορές.
  • 9 στους 10 καταναλωτές έχουν ήδη κάνει έρευνα για αγαθά του που θέλουν να αγοράσουν.
  • 8 στους 10 θα ήθελαν Black Friday τιμές και εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ για τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης.
  • 7 στους 10 καταναλωτές ενδιαφέρονται για ευκαιρίες σε ηλεκτρονικές συσκευές, παιχνίδια, smartphones, laptops, λευκές συσκευές, έπιπλα και είδη οικιακού εξοπλισμού.
  • 6 στους 10 καταναλωτές έχουν προεπιλέξει τα 4 είδη που, κατά μέσο όρο, ενδιαφέρονται να αγοράσουν.
  • 5 στους 10 προτιμούν να δαπανήσουν για αγορές οικογενειακών δώρων εν όψει εορτών σε συνδυασμό με προσωπικές αγορές.
  • 4 στους 10 κάνουν αγορές «phygital» συνδυάζοντας τη φυσική τους παρουσία με «digital» αγορές.
  • 3 στους 10 προτιμούν τις προσωπικές αγορές ρούχων, καλλυντικών, κοσμημάτων και τα ταξίδια.
  • 2 στους 10 προτίθενται να ξοδέψουν φέτος τουλάχιστον 50% περισσότερα, κυρίως, σε φυσικά καταστήματα, αφού πέρυσι ήταν σε καραντίνα οι ίδιοι και η αγορά σε lockdown.
  • 1 στους 10 ενοχλείται από τους ελέγχους στην είσοδο και αποτρέπεται να επισκεφθεί εμπορικό κατάστημα.


Πηγή
Author: Κατερίνα Ματέρη

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

Related Articles

Ακολουθήστε μας

2,056FansLike
40FollowersFollow
spot_img
spot_img
spot_img

Τελευταία Νέα