Μόνο με ραντεβού ή ηλεκτρονικά η εξυπηρέτηση στον Δήμο Ηρακλείου Αττικής – OTA VOICE

Μόνο κατόπιν ραντεβού θα εξυπηρετεί εφ’ εξής το κοινό ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής μετά και τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από τα αρμόδια υπουργεία για την προστασία του πληθυσμού από την έξαρση της πανδημίας του covid-19 (εγκύκλιος ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316).

Οι πολίτες μπορούν να τηλεφωνούν στις εκάστοτε υπηρεσίες του Δήμου και το δημοτικό ΚΕΠ, να κλείνουν το απαιτούμενο ραντεβού και να προσέρχονται χωρίς αναμονή προκειμένου να διεκπεραιώνουν με ταχύτητα την υπόθεσή τους. Φυσικά, παραμένουν στην διάθεσή τους οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες του Δήμου, στο site www.iraklio.gr – online εξυπηρέτηση, προκειμένου να μπορούν να τακτοποιούν τα θέματά τους και να υποβάλουν τα αιτήματά τους από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού.

Για την καλύτερη προετοιμασία και το γρηγορότερο αποτέλεσμα, οι πολίτες μπορούν να πληροφορούνται σχετικά με την διαδικασία και τα δικαιολογητικά που χρειάζεται κάθε υπόθεση στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις, της ιστοσελίδας του Δήμου.

Ασφαλώς, κατά την επίσκεψη στις δημοτικές υπηρεσίες είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας και η τήρηση των αποστάσεων.

Τα τηλέφωνα που μπορούν να καλούν οι πολίτες για τα ραντεβού τους είναι τα εξής:

ΚΕΠ: 2132000191, 2132000276, 2132000269

Δημοτολόγιο: 2132000124, 2132000229, 2132000130

Ληξιαρχείο: 2132000204

Οικονομική Υπηρεσία: 2132000241, 2132000140, 2132000244, 2132000224, 2132000139

Τεχνική Υπηρεσία: 2132000250

Πρωτόκολλο: 2132000119, 2132000163

Περισσότερα τηλέφωνα αλλά και email επικοινωνίας με τις υπηρεσίες στο www.iraklio.gr, ενότητα Επικοινωνία.

Πηγή
Author: admin.user

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

Related Articles

Ακολουθήστε μας

2,056FansLike
40FollowersFollow
spot_img
spot_img
spot_img

Τελευταία Νέα