Home Blog Page 5785

Κορονοϊός κρούσματα σήμερα 01-12-2020 στην Ελλάδα

0

Κορονοϊός κρούσματα σήμερα 01-12-2020 στην Ελλάδα

Η καθημερινή ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ για τον κορονοϊό COVID-19

Ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ με έκθεση επιτήρησης COVID-19

Ενημέρωση 01 Δεκεμβρίου 2020

«Σήμερα ανακοινώνουμε   νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων   εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας (Αριθμός τεστ ημέρας = )

Δείγματα που έχουν ελεγχθεί στα συνεργαζόμενα με τον ΕΟΔΥ εργαστήρια: Από την 1η Ιανουαρίου 2020 μέχρι σήμερα, στα εργαστήρια που διενεργούν ελέγχους για τον νέο κορωνοϊό (SARS-CoV-2) και που δηλώνουν συστηματικά στον ΕΟΔΥ το σύνολο των δειγμάτων που ελέγχουν (θετικά και αρνητικά), έχουν συνολικά ελεγχθεί     κλινικά δείγματα.

Rapid Ag έχουν ελεγχθεί    δείγματα»


Σε ποιες περιοχές εντοπίζονται τα νέα κρούσματα

  •  κρούσματα κατά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν στις πύλες εισόδου της χώρας
  • κρούσματα βρίσκονται υπό διερεύνηση

Σχετικά:

SMS 13033 Κωδικοί μετακίνησης και ποιοι επιτρέπονται το βράδυ

Κορονοϊός. Δωρεάν τεστ σε Κέντρα Υγείας και Περιφερειακά Ιατρεία

Η πορεία των κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα

Πεδία: (Ημερομηνία), κρούσματα ημέρας (ΚρΗμ), σύνολο κρουσμάτων (ΚρΣυν), κλινικά τεστ ημέρας (ΤεΗμ), κλινικά τεστ σύνολο (ΤεΣυν), δείκτης θετικότητας (%) επί των κλινικών τεστ (ΔεΘετ), διασωληλωμένοι ΜΕΘ (ΔΜΕΘ), θάνατοι ημέρας (ΘαΗμ), θάνατοι σύνολο (ΘαΣυν)

Ημερομηνία ΚρΗμ ΚρΣυν ΤεΗμ ΤεΣυν ΔΜΕΘ ΘαΗμ ΘαΣυν
30-11-2020 1044  105271 7203  2373566 600  85  2406
29-11-2020 1193 104227 12320 2366363 603 98 2321
28-11-2020 1747 103034 21112 2354043 606 121 2223
27-11-2020 2013 101287 21061 2332931 607 101 2102
26-11-2020 2018 99306 21211 2311870 608 99 2001
25-11-2020 2152 97288 21361 2290659 597 87 1902
24-11-2020 2135 95137 22166 2269298 562 101 1815
23-11-2020 1388  93007 11209 2247132 549 84 1714
22-11-2020 1498 91619 12698 2235923 540 103 1630
21-11-2020 2311 90121 22798 2223225 522 108 1527
20-11-2020 2581 87812 23148 2200427 519 72 1419
19-11-2020 3227 85261 23325 2177279 499 59 1347
18-11-2020 3209 82034 25765 2153954 480 60 1288
17-11-2020 2422 78825 23954 2128189 443 63 1228
16-11-2020 2198 76403 11911 2104235 400 59 1165
15-11-2020 1698 74205 14262 2092324  392 71 1106
14-11-2020 2835 72510 24896 2078062 366 38 1035
13-11-2020 3038 69675 24970 2053166 336 38 997
12-11-2020 3316 66637 24922 2028196 310 50 959
11-11-2020 2752 63321 25714 2003274 297   909
10-11-2020 2384 60570 25217 1977560 263   866
09-11-2020 1490 58187 10687 1952343 239   825
08-11-2020 1914 56698 15112 1941656 228   784
07-11-2020 2556 54809 24086 1926544 207   749
06-11-2020 2448 52254 25987 1902458 196   715
05-11-2020 2917  49807  23176  1876471  187    702 
04-11-2020 2646  46892  24204  1853295  179    673 
03-11-2020 2166  44246  25075  1829091  169    655 
02-11-2020  1152 42080  11986  1804016  153    642 
01-11-2020 1678 40929 14708 1792030 140   635
31-10-2020 2056 39251 23480 1777322 135   626
30-10-2020 1690  37196  23323  1753842  128    620 
29-10-2020 1211  35510  12069  1730519  114    615 
28-10-2020 1547  34299  20123  1718450  108    603 
27-10-2020 1259  32752  20198  1698327  102    593 
26-10-2020 715  31496  11978  1678129  95   581 
25-10-2020 790  30782  16590  1666151  84    574 
24-10-2020  935 29992  20072  1649561  91     564
23-10-2020  841 29057  20449  1629489  89    559
22-10-2020  882 28216  20327  1609040  90    549 
21-10-2020 865 27334 19915 1588713 86   534
20-10-2020 667 26469  19406 1568798  87   528
19-10-2020 438 25802 7236 1549392 85   520
18-10-2020 438 25370 14898 1542156 84   509
17-10-2020 482 24932 18798 1527258  83   500
16-10-2020 508 24450 19247 1508460 81   490
15-10-2020 453 23947 19856 1489213 82   482
14-10-2020 436 23495 20126 1469357 86   469
13-10-2020  408 23060  19561 1449231   89   462 
12-10-2020 295 22652 6670 1429670 91   456 
11-10-2020 280 22358 9162 1423000 93   449
10-10-2020 306 22078 12981  1413838 100   436
09-10-2020 391   21772 10587  1400857  98     431
08-10-2020 436   21381  11234 1390270  91     430
07-10-2020  407 20947   11805 1379036  88    424 
06-10-2020 399   20541 12105  1367231   87   420 
05-10-2020 303   20142  6003 1355126  83    417 
04-10-2020 229 19842  9459 1349123 82   409
03-10-2020 267  19613   11622  1339664  79    405
02-10-2020 460  19346   9706  1328042 85    398 
01-10-2020 411  18886  10787  1318336  89    393 
30-09-2020 354   18475   1307549  78    391 
29-09-2020 416  18123    1296795  79    388 
28-09-2020  269  17707   1284694   73    383
27-09-2020 218   17444   1278587   68    379
26-09-2020 315  17228    1269055  68    376 
25-09-2020 286  16913    1256436   63    369
24-09-2020 342  16627    1246363  68   366 
23-09-2020 358  16286    1233229   73   357 
22-09-2020 346  15928    1221017   77   352 
21-09-2020 453  15595    1210118   79   344 
20-09-2020 170 15142   1202213 78   338
19-09-2020 240  14978    1194013  65    331
18-09-2020  339 14738    1181712  71   327 
17-09-2020 359  14400    1170292  69   325 
16-09-2020 312  14041    1157897  67    316 
15-09-2020  310 13730    1144549  67    313 
14-09-2020 180 13420   1133027 59   310
13-09-2020 207 13240   1125882 54   305
12-09-2020 302 13036   1112992 53   302
11-09-2020 287 12734   1094354 52   300
10-09-2020 372 12452   1082401 49   297
09-09-2020 248 12080   1066305 46   293
08-09-2020 169 11832   1050259 42   290
07-09-2020 156 11163   1037836 42   289
06-09-2020 144 11524   1027618 41   284
05-09-2020 187 11386   1015064 40   280
04-09-2020 202 11200   1003142 38   279
03-09-2020 241 10998   992566 39   278
02-09-2020 233 10757   980500 38   273
01-09-2020 207 10524   966346 38   271
31-08-2020 183 10317   949367 36   266
30-08-2020 157 10134   940882 35   262
29-08-2020 177 9977   931002 36   260
28-08-2020 270 9800   917265 35   259
27-08-2020 259 9531   903432 35   254
26-08-2020 293 9280   887991 33   248
25-08-2020 168 8987   872550 31   243
24-08-2020 170 8819   858138 31   242
23-08-2020 284 8664   848380 31   242
22-08-2020 264 8381   838015 31   240
21-08-2020 209 8138   826804 28   238
20-08-2020 269 7934   816450 30   235
19-08-2020 217 7684   804282 28   235
18-08-2020 269 7472   740871 25   232
17-08-2020 150 7222   726961 23   230
16-08-2020 217 7075   719311 24   228
15-08-2020 230 6858   715503 23   226
14-08-2020 254 6632   704921 22   223
13-08-2020 204 6381   687338 22   221
12-08-2020 262 6177   679785 24   216
11-08-2020 196 5942   668739 26   214
09-08-2020 203 5623   650998 22   212
08-08-2020 152 5421   640297 17   211
06-08-2020 153 5123   619393 14   210
04-08-2020 121 4855   599709 13   209
03-08-2020 77 4737   564856 13   209
01-08-2020 110 4587   539493 10   206
30-07-2020 65 4401   519887 7 203
28-07-2020 52 4279   457540 8 203
27-07-2020 35 4227   451317 9 202
23-07-2020 33 4110   430864 8 201
22-07-2020 32 4077   424675 10 200
21-07-2020 36 4048   10 197
20-07-2020 11 4012   12 195
19-07-2020 24 4007   13 194
14-07-2020 58 3883   13 193
08-07-2020 33 3622   9 193
22-06-2020 21 3287    –   8 190
08-06-2020 97 3049   10 182
01-05-2020 21 2612     36 140


Πηγή
Author: odigostoupoliti

Υποβολή αίτησης χρηματοδότησης του Δήμου Θηβαίων για Σχέδιο Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων – OTA VOICE

0

Ο Δήμος Θηβαίων σε συνέχεια σχετικής πρόσκλησης που εξέδωσε το Πράσινο Ταμείο, υπέβαλλε πρόταση για χρηματοδότηση «Σχεδίου Φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο.)» στο πλαίσιο του Χρηματοδοτικού Προγράμματος «Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου 2020», εκτιμώμενου ποσού 40.000,00 € (μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).

Η συγκεκριμένη πρόταση αφορά στην υλοποίηση της υπηρεσίας «Εκπόνηση Σχεδίου Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο.) στο Δήμο Θηβαίων», δεδομένου ότι στο πλαίσιο της ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης σε ολόκληρη τη χώρα και την επέκταση της χρήσης οχημάτων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών και με βάση το νόμο 4710/2020 «Προώθηση της ηλεκτροκίνησης και άλλες διατάξεις», οι μεσαίοι και μεγάλοι Δήμοι της χώρας υποχρεούνται να συντάξουν Σχέδια Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο.) έως την 31η Μαρτίου 2021.

Το Σχέδιο Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο.) αφορά στη χωροθέτηση δημοσίως προσβάσιμων σημείων επαναφόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Η/Ο) κανονικής ή υψηλής ισχύος και αντίστοιχα θέσεων στάθμευσης Η/Ο, εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου. Τα Σ.Φ.Η.Ο. θα αποτελούν ουσιαστικά τον Οδικό Χάρτη χωροθέτησης των δημοσίως προσβάσιμων θέσεων στάθμευσης και φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, που αποτελεί και το προαπαιτούμενο για την ανάπτυξη των σχετικών υποδομών στην Ελλάδα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δωρεάν ασύρματο ίντερνετ από το Δήμο Θηβαίων, μέσω του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «WiFi4EU».

Μήνυμα του Δημάρχου Θηβαίων Γ. Αναστασίου για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών

Eνημέρωση για τα κρούσματα κορονοϊού στο Δήμο Θηβαίων

Πηγή
Author: admin.user

Κουκοδήμος: “Με δράσεις και αποφάσεις οι Δήμοι θα πετύχουμε τους στόχους της Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας” – OTA VOICE

0

Μια σειρά από κρίσιμα ζητήματα, που αφορούν τη λειτουργία των Δήμων, συζήτησε το Διοικητικό Συμβούλιο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί, μέσω τηλεδιάσκεψης. 

Ο Δήμαρχος Κατερίνης Κώστας Κουκοδήμος, στην ίδια συνεδρίαση είχε εισήγηση ως Πρόεδρος της Επιτροπής Χωροταξίας, Υποδομών και Δικτύων της ΚΕΔΕ, για το Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών: «Η Ελλάδα σε κίνηση: Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα – Μικροκινητικότητα και άλλες διατάξεις».

Όπως τόνισε ο κος Κουκοδήμος: «Ήδη πολλές δεκάδες δήμαρχοι γνωρίζουν πολύ καλά τα ΣΒΑΚ, διότι εκπονούνται στις πόλεις τους με χρηματοδότηση από το Πράσινο Ταμείο, ενώ κάποια λίγα εξ’ ιδίων πόρων. Το γεγονός ότι η Ελλάδα, όπως και οι περισσότερες πόλεις των υπόλοιπων Ευρωπαϊκών χωρών, έχει γίνει το πεδίο μιας σημαντικής εκστρατείας, ανατρεπτικής του υφιστάμενου πολεοδομικού και κυκλοφοριακού καθεστώτος, είναι εντυπωσιακό». 

Στη συνέχεια περιγράφοντας του στόχους των ΣΒΑΚ σημείωσε: «Πράγματι οι πόλεις, με διαφορετικές από τις μέχρι σήμερα προτεραιότητες, επιχειρούν μέσω των Στρατηγικών Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, να υποκαταστήσουν όσο γίνεται περισσότερες μετακινήσεις με αυτοκίνητο από άλλες με δημόσια συγκοινωνία, ποδήλατο και περπάτημα. Συγκεκριμένα στόχοι τους είναι: 

  • η μείωση των κυκλοφορούντων οχημάτων και δημιουργία περιοχών ήπιας κυκλοφορίας γειτονιών
  • Συνύπαρξη ποδηλάτου – αυτοκινήτου 
  • η δημιουργία νέων δημόσιων χώρων και η διεύρυνση υφισταμένων με πεζοδρομήσεις στην περίμετρό τους (π.χ. γύρω από πλατείες),
  • η πιο αποτελεσματική και πιο δίκαιη ανακατανομή του οδικού χώρου στους διάφορους χρήστες του (ιδίως παιδιά, ηλικιωμένους, ανάπηρους και ποδηλάτες που έχουν αναγκαστεί να απομακρυνθούν από τον δρόμο),  
  • ο περιορισμός των ταχυτήτων,
  • η απόδοση σημαντικότερου ρόλου στο Περπάτημα, στο Ποδήλατο και στη Δημόσια Συγκοινωνία, δηλαδή στους τρεις πυλώνες της Βιώσιμης Κινητικότητας, με παράλληλη συρρίκνωση του ρόλου του αυτοκινήτου. Από την επόμενη δεκαετία ένας τέταρτος πυλώνας, εξαιρετικά σημαντικός, θα είναι και το κοινής χρήσης αυτοκίνητο, μικρό όχημα ‘δημόσιας συγκοινωνίας’, με επιβάτες αλλά χωρίς οδηγό. 
  • Η ενίσχυση της ‘οικονομίας της κοινής χρήσης’, που αν και για αυτήν υπάρχουν ακόμη πολλές επιφυλάξεις, βρίσκεται προ των πυλών. Αποτελεί τη μοναδική απάντηση στην ανεπάρκεια οδικού χώρου και γενικότερα φυσικών πόρων του πλανήτη.    

Αν και η επίτευξη των παραπάνω στόχων προϋποθέτει πολλή δουλειά σε έργα και σε εκστρατείες ευαισθητοποίησης είναι επίσης εντυπωσιακό ότι τόσοι πολλοί δήμαρχοι συναίνεσαν να δοκιμαστεί η πόλη τους από αυτή τη με πολλές προκλήσεις αλλά ενδιαφέρουσα περιπέτεια των ΣΒΑΚ». 

Αναφορικά με τη  χρηματοδότηση των ΣΒΑΚ, ο κος Κουκοδήμος σημείωσε:

«Οι δημοτικές αρχές που εκπονούν ή εκπόνησαν ΣΒΑΚ είχαν δίκιο που το αποφάσισαν γιατί επωφελήθηκαν της χρηματοδότησης του Πράσινου Ταμείου, ενώ τώρα που το Σχέδιο Νόμου καθιστά την εκπόνηση ΣΒΑΚ υποχρεωτική, χρηματοδότηση δεν προβλέπεται. Υποχρεώνονται να εκπονήσουν ΣΒΑΚ, σύμφωνα με το Άρθρο 1,  κάθε πόλη μεγαλύτερη των 30.000 κατοίκων, κάθε δήμος που βρίσκεται στις δύο μητροπόλεις Αθήνας και Θεσσαλονίκης».

Παράλληλα, ο κος Κουκοδήμος έθεσε μία σειρά προβληματισμών και επισημάνσεων ως εξής:

→ Θα υπάρξει αντιπαλότητα μεταξύ Περιφερειών και Δήμων; 

«Με τον νέο νόμο υποχρεώνονται να εκπονήσουν λοιπόν ΣΒΑΚ και οι Περιφέρειες

Δεν υπάρχει μέχρι σήμερα εμπειρία στις Περιφέρειες από την εκπόνηση ΣΒΑΚ επομένως ούτε παραδείγματα συνεργασίας τους με δήμους για αυτό το θέμα.

Άρα θα πρέπει να αναμένεται ότι κάποιες διαφορετικές προσεγγίσεις μεταξύ δήμων και περιφερειών δεν θα αποφευχθούν, διότι το σχέδιο νόμου δεν κάνει σαφές ποιες είναι οι αρμοδιότητες του κάθε βαθμού αυτοδιοίκησης σε σχέση με το ΣΒΑΚ. Μάλλον οι επικαλύψεις προτάσεων για τους ίδιους χώρους θα είναι σοβαρές». 

→ Το πολεοδομικό διακύβευμα

«Οι δημοτικές αρχές γνωρίζουν πολύ καλά πως η πολεοδομία αποτελεί την άμεση πηγή και καθορίζει την ανάπτυξη και την ένταση των κυκλοφοριακών ροών.

Κάθε χρήση γης είναι συγχρόνως πομπός και μαγνήτης που παράγει και προσελκύει μετακινήσεις προς άλλες χρήσεις γης. Η θέση τους καθορίζει τη γεωγραφία της ανάπτυξής τους. 

Οι δημοτικές αρχές γνωρίζουν επίσης το πόσο σημαντική είναι η γειτονιά που σχηματίζεται ανάμεσα στις μεγάλες ροές της πόλης. Η γειτονιά αποτελεί πυρήνα ποιότητας ζωής και εστία κοινωνικοποίησης. Η ταυτότητά της είναι ενός χώρου χωρίς διαμπερείς ροές και κυκλοφορία. Χωροταξία και Πολεοδομία δεν αποτελούν αρμοδιότητα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τα στελέχη του στερούνται της αναγκαίας εμπειρίας αξιολόγησης αναλύσεων και προτάσεων του ΣΒΑΚ για τέτοια εξαιρετικά σημαντικά θέματα που επηρεάζουν καθοριστικά τις μετακινήσεις, όπως οι επιλογές μέσου, η μορφή ανάπτυξής τους στον χώρο και η έντασή τους». 

Όπως υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο κος Κουκοδήμος: «Θέλω να το πω ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στο όνομα της απλούστευσης των διαδικασιών, παρακάμπτοντας το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, έχει επωμιστεί τα ΣΒΑΚ, αυτό είναι ο επισπεύδων του σχεδίου νόμου και στη συνέχεια θα είναι ο αποκλειστικός διαχειριστής.

Η συνεργασία μεταξύ των δύο Υπουργείων είναι απαραίτητη διότι χωρίς αυτήν οι μελλοντικοί σχεδιασμοί του ενός ή του άλλου ίσως ακύρωναν ΣΒΑΚ που θα είχαν ολοκληρωθεί.

Οι Δήμοι πρέπει να γνωρίζουν ότι για να επιτύχουν τους στόχους του ΣΒΑΚ δεν θα πρέπει να παρακολουθούν παθητικά την εκπόνησή του αλλά να συμμετέχουν με δράσεις και αποφάσεις όπως:

  1. Εκπαίδευση των μαθητών μέσω προγραμμάτων κυκλοφοριακής αγωγής  
  2. Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση πολιτών για τη βιώσιμη κινητικότητα 
  3. Συγκρότηση ομάδα εργασίας με αντικείμενο την κατάρτιση του Σ.Β.Α.Κ. 

Η ομάδα εργασίας αποτελείται από υπηρεσιακά στελέχη τμημάτων και υπηρεσιών του φορέα εκπόνησης. Σε αυτήν δύναται να συμμετέχουν αιρετά στελέχη των ΟΤΑ α’ ή β’ βαθμού.

Η ομάδα εργασίας μπορεί να συνεπικουρείται στο έργο της από στελέχη του δικτύου φορέων και από εμπειρογνώμονες ή εξωτερικούς συνεργάτες, κατά προτίμηση μηχανικούς με ειδικότητα συγκοινωνιολόγου

Τέλος, δυο παρατηρήσεις 

Αναφορικά με το υπό Δημόσια Διαβούλευση Σχέδιο Νόμου για τη  Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα 

Οι προτεινόμενες αλλαγές είναι: 

Στο αρ.2 παρ.5.: να συμπληρωθεί το Δίκτυο Φορέων και με αναγνωρισμένες κοινωνικές ομάδες των εμποδιζόμενων ατόμων (π.χ. με πρωτοβάθμια – δευτεροβάθμια σωματεία των ΑμεΑ) και αναγνωρισμένες για την κοινωνική προσφορά ΜΚΟ κ.α. 

Στο αρ.3: να αντικατασταθεί η παρ.γ με: «της εξασφάλισης της προσβασιμότητας των ΑμεΑ και γενικά των εμποδιζόμενων ατόμων, της ασφάλειας και προστασίας στο δίκτυο μεταφορών για τους χρήστες,»

και την αντικατάσταση της παρ.δ με: «της προαγωγής της οδικής ασφάλειας των χρηστών και ευάλωτων χρηστών (ΑμεΑ – Εμποδιζόμενα άτομα) της οδού».

Πηγή
Author: admin.user

Δήμος Εορδαίας: Δημιουργήθηκε Τοπικό Δίκτυο Αλληλεγγύης «Εορδαία Εμείς» – OTA VOICE

0

Το Γραφείο Εφαρμογής Κοινωνικών Πολιτικών και Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Εορδαίας, οργανώνει και συντονίζει τις δυνάμεις προσφοράς του τόπου και αποκτά ταυτότητα. Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήθηκε το Τοπικό Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης «Εορδαία Εμείς» .

Με ανιδιοτέλεια και πίστη στο «Εμείς» αξιοποιοποιείται το πολύτιμο ανθρώπινο κεφάλαιο, οι εθελοντές και οργανώνονται δράσεις θωράκισης της κοινωνικής συνοχής.

Ενισχύονται οι δομές αλληλεγγύης που διαχρονικά προσφέρουν στον τόπο, υποστηρίζεται και αγκαλιάζεται το έργο τους. Συντονίζονται και οργανώνονται δράσεις που αφορούν :

  • Την Κοινωνική Αλληλεγγύη/Πρόνοια
  • Το Περιβάλλον
  • Την Πολιτική Προστασία
  • Την Υγεία
  • Την Παιδεία και τον Αθλητισμό
  • Την Πολιτιστική Κληρονομιά

Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο της κοινωνικοοικονομικής και υγειονομικής κρίσης, το «Εορδαία Εμείς» γίνεται σημείο αναφοράς της προσφοράς, της βοήθειας, της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού.

Σύντομα ο Δήμος Εορδαίας θα ενημερώσει για την πρώτη δράση, στην οποία καλεί όλους τους πολίτες να συμμετέχουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δήμος Εορδαίας: Ενημέρωση για την λειτουργία της λαϊκής αγοράς Πτολεμαΐδας

Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις 2020 από τον Δήμο Εορδαίας

Δήμος Εορδαίας: Διανομή τροφίμων και βασικής υλικής συνδρομής

Πηγή
Author: admin.user

Η ΠΚΜ ενισχύει τις δομές υγείας της Ημαθίας και εξοπλίζει τα νοσοκομεία Βέροιας και Νάουσας με σύγχρονα μηχανήματα – OTA VOICE

0

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ενισχύει με ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό τις βασικές υγειονομικές δομές της Ημαθίας, τα νοσοκομεία Βέροιας και Νάουσας, μετά την υπογραφή των σχετικών αποφάσεων από τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα.

«Αξιοποιούμε ευρωπαϊκούς πόρους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου διαρκώς να εξοπλίζουμε με σύγχρονα μηχανήματα τα νοσοκομεία όλης της Κεντρικής Μακεδονίας, παρέχοντας έτσι αφενός στους γιατρούς και τους νοσηλευτές τις δυνατότητες να είναι αποτελεσματικοί στην αντιμετώπιση των προβλημάτων υγείας των πολιτών, αφετέρου τις βέλτιστες δυνατές συνθήκες νοσηλείας και περίθαλψης στους ασθενείς. Διαθέτουμε 2,5 εκ. ευρώ συνολικά για την προμήθεια του πλέον εξελιγμένου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για τις δυο βασικές δομές παροχής υπηρεσιών υγείας της Ημαθίας, τα δημόσια νοσοκομεία της Βέροιας και της Νάουσας.

Οι παρεμβάσεις μας αυτές έχουν ιδιαίτερη αξία σήμερα, καθώς γίνονται εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού και δίνουμε τη δυνατότητα στα νοσηλευτικά μας ιδρύματα να αντιμετωπίσουν με τα ισχυρά ‘όπλα’ που τους διαθέτουμε τη μεγάλη μάχη που δίνουμε όλοι μας για να περιορίσουμε τις επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης. Ανάλογες παρεμβάσεις ενίσχυσης πραγματοποιεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε όλα τα νοσοκομεία και τα κέντρα υγείας στις επτά Περιφερειακές Ενότητες, συνδράμοντας έτσι τη μεγάλη προσπάθεια για να έχουν οι πολίτες ένα σύγχρονο και αξιόπιστο σύστημα δημόσιας υγείας», επισήμανε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.

Οι δυο παρεμβάσεις που υλοποιεί η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είναι:

1.«Προμήθεια ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για το Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας»: Με τα δεκάδες νέα μηχανήματα αναμένεται να καλυφθούν και να αναβαθμιστούν οι λειτουργικές ανάγκες όλων των τμημάτων του νοσοκομείου όπως χειρουργείων, ΤΕΠ, ΜΕΘ, όλων των κλινικών, αλλά και οι ανάγκες απομόνωσης κλινών που θα νοσηλεύονται άτομα με μεταδοτικά νοσήματα με αποτέλεσμα τον συνολικό εκσυγχρονισμό και την βελτίωση υπηρεσιών υγείας, που παρέχει το νοσηλευτικό ίδρυμα. Ανάμεσα στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται και μηχανήματα αναγκαία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού και άλλων ανάλογων ιών στο μέλλον.

2.«Προμήθεια ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για το Γενικό Νοσοκομείο Νάουσας»: Επίσης θα γίνει προμήθεια δεκάδων σύγχρονων μηχανημάτων για την κάλυψη και αναβάθμιση των λειτουργικών αναγκών όλων των τμημάτων του νοσοκομείου (χειρουργείων, ΤΕΠ, ΜΑΦ), όλων των κλινικών, αλλά και οι ανάγκες απομόνωσης κλινών που θα νοσηλεύονται άτομα με μεταδοτικά νοσήματα. Το ίδιο ισχύει και για τον εξοπλισμό του νοσηλευτικού ιδρύματος με μηχανήματα αναγκαία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού και άλλων ανάλογων ιών στο μέλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

H ΠΚΜ και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας στο “1ο WEB GREEK GASTRONOMY WORKSHOP 2020” στο Βέλγιο

Π.Ε. Σερρών: Εποικοδομητικές συσκέψεις στο Διοικητήριο για την εξέλιξη της πανδημίας

Τζιτζικώστας: «Οποιαδήποτε συζήτηση για άρση των περιοριστικών μέτρων είναι άκαιρη και άκυρη»

Μήνυμα εγρήγορσης στην Θεσσαλονίκη από Πρωθυπουργό, Περιφερειάρχη και Δήμαρχο

Πηγή
Author: admin.user

Pfizer και BioNTech κατέθεσαν αίτηση έγκρισης του εμβολίου τους στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων – OTA VOICE

0

Οι εταιρείες Pfizer και BioNTech κατέθεσαν αίτηση στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων (ΕΜΑ) για την υπό όρους έγκριση του εμβολίου τους κατά του κορονοϊού, όπως ανακοίνωσαν σήμερα.

Η αίτηση στον ΕΜΑ γίνεται αφού η αμερικανική φαρμακοβιομηχνία Pfizer και η γερμανική BioNTech υπέβαλαν αίτηση στις αρμόδιες αρχές των ΗΠΑ στις 20 Νοεμβρίου.
Οι δύο  εταιρείες ανακοίνωσαν στις 18 Νοεμβρίου τα τελικά αποτελέσματα της τρίτης φάσης δοκιμών του εμβολίου τους κατά της covid-19, σύμφωνα με τα οποία αυτό είναι κατά 95% αποτελεσματικό στην πρόληψη της μόλυνσης, χωρίς να έχει προκαλέσει σοβαρές παρενέργειες.

Πηγή
Author: admin.user

Δήμος Νεας Σμύρνης: Πρωτοποριακό ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφάλισης για τους μαθητές των σχολείων – OTA VOICE

0

Εστάλησαν ήδη στα Δημοτικά Σχολεία και τα Νηπιαγωγεία του Δήμου Νέας Σμύρνης οι λεπτομέρειες του ομαδικού συμβολαίου ατυχημάτων για τους μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, στο σύναψη του οποίου προχώρησε ο Δήμος με την Εθνική Ασφαλιστική. Οι διευθυντές θα τις αποστείλουν με τη σειρά τους στους γονείς προκειμένου να ολοκληρωθούν τα συμβόλαια και να ξεκινήσει το πρόγραμμα.

Ο Δήμαρχος Σταύρος Τζουλάκης προχώρησε σήμερα στην εξής δήλωση σχετικά με την ενέργεια αυτή του Δήμου: «Μια κοινωνία ευαισθητοποιημένη, αλληλέγγυα στις ανάγκες και στα προβλήματα των συνανθρώπων μας, είναι μια κοινωνία που μπορεί να βλέπει το μέλλον με αισιοδοξία. Η ομαδική αυτή ασφαλιστική κάλυψη αποδεικνύει στην πράξη το ενδιαφέρον μας για τα παιδιά των νηπιαγωγείων και των δημοτικών σχολείων και τους γονείς-πολίτες της Νέας Σμύρνης, ειδικά στη σημερινή εποχή με τη μείωση των εισοδημάτων. Με συλλογική ευθύνη και ομοψυχία θα τα καταφέρουμε».

Για την καλύτερη κατανόηση του προγράμματος παραθέτονται ενδεικτικά παραδείγματα περίθαλψης:

1ο παράδειγμα ασφάλισης
Ο μικρός Γιώργος που πάει στην Β’ Δημοτικού, κατά την διάρκεια του διαλείμματος, παίζοντας στην αυλή του σχολείου του έπεσε και χτύπησε το πόδι του. Οι υπεύθυνοι του σχολείου ειδοποίησαν τους κηδεμόνες του και μέχρι να καταφτάσουν στο σχολείο του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
Οι γονείς ενημερώθηκαν από το σχολείο για την ύπαρξη του προγράμματος «Ασφάλιση ατυχημάτων για το παιδί στο σχολείο» του Δήμου και τον τρόπο λειτουργίας του.

Οι επιλογές είναι 2:
1. Να επισκεφτούν το εφημερεύον δημόσιο νοσοκομείο ΠΑΙΔΩΝ είτε
2. Να επισκεφτούν οποιοδήποτε ιδιωτικό νοσοκομείο που διαθέτει παιδιατρική (π.χ. ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΤΑΝ, ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ Παίδων, ΙΑΣΩ, ΜΗΤΕΡΑ, Ιατρικό Κέντρο Αμαρουσίου, κτλ.) και να παρασχεθούν στον Γιωργάκη όλες οι απαραίτητες εξετάσεις (ιατρική & διαγνωστική) καθώς και όποια μικροεπέμβαση (ράμματα, ανάταξη οστού, κτλ.) μέχρι του ποσού των 500€.
Στην περίπτωση που οι κηδεμόνες επιλέξουν την 2η επιλογή θα πρέπει να καταβάλλουν στο νοσοκομείο το κόστος όλων των παραπάνω εξόδων, να παραλάβουν όλες τις νόμιμες αποδείξεις, εξετάσεις και διαγνώσεις, και κατόπιν συνεννόησης με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να τους επιστραφεί το κόστος στο ακέραιο μετά 30 ημερολογιακών ημερών (απολογιστικά).

2ο παράδειγμα ασφάλισης
Η μικρή Ελένη που πάει στην ΣΤ’ δημοτικού, βγαίνοντας από το αυτοκίνητο της μαμάς της καθώς πήγαινε στο σχολείο της έπεσε και χτύπησε το χέρι της στο πεζοδρόμιο. Στην αρχή το τραύμα φάνηκε επιπόλαιο και για αυτό πήγε κανονικά στο μάθημα της.
Το μεσημέρι όμως που γύρισε σπίτι της η μητέρα/γιαγιά/κηδεμόνας της παρατήρησε ότι το χεράκι της είχε πρηστεί και πόναγε.
Πάλι οι επιλογές είναι οι 2 παραπάνω.

3ο παράδειγμα ασφάλισης
Ο μικρός Περικλής που πάει στο νηπιαγωγείο και του αρέσει να χοροπηδάει και να τρέχει στα διαλείμματα γλίστρησε και έπεσε με αποτέλεσμα να χτυπήσει το κεφάλι του.
Οι επιλογές περίθαλψης είναι πάλι οι 2 παραπάνω μόνο που στην περίπτωση τραύματος στο κεφάλι οι ιατροί αποφασίζουν την νοσηλεία για παρακολούθηση του μικρού Περικλή.
Το πρόγραμμα «Ασφάλιση ατυχημάτων για το παιδί στο σχολείο» θα καλύψει τα έξοδα μέχρι 500€ για το ατύχημα συν 120€ για νοσηλεία, και θα δώσει επίδομα νοσηλείας 30€ ημερησίως για τις μέρες που θα χρειαστεί να μείνει στο νοσοκομείο με μέγιστο τις 90 ημέρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δήμος Νέας Σμύρνης: Ανοίγει ο δρόμος για την αξιοποίηση του Ιωσηφόγλειου Ορφανοτροφείου της Λ.Συγγρού

Δήμος Νέας Σμύρνης: Συζήτηση για τα χρηματοδοτικά προγράμματα επιχειρήσεων

Πάντα σε ετοιμότητα απέναντι στην απειλή της πανδημίας ο Δήμος Νέας Σμύρνης

Πηγή
Author: admin.user

Δήμος Μονεμβασίας: Δωρεά ιατρικού εξοπλισμού στη Νοσηλευτική Μονάδα Μολάων και στο Κέντρο Υγείας Νεάπολης – OTA VOICE

0

Επικαιρότητα στη Τοπική Αυτοδιοίκηση, δήμοι, περιφέρειες, πολιτισμός, εργασιακά και κοινωνία.

Με ανοιχτά μεγάλα και κρίσιμα ζητήματα, θα είναι τα πρώτα δείγματα της αντίληψης ότι η Αυτοδιοίκηση είναι ώριμη να αναλάβει σοβαρές πολιτικές πρωτοβουλίες σήμερα για τον ίδιο το θεσμό, τη μεταρρύθμιση του κράτους και την αποκέντρωση, καταθέτοντας ρεαλιστικές και καλά τεκμηριωμένες προτάσεις, ενταγμένες σε ένα γενικότερο και δυναμικά κλιμακούμενο σχεδιασμό.

Πηγή
Author: admin.user

Στην ΜΕΘ εισήχθη ο Γιάννης Πλακιωτάκης

0

Στην εντατική του Ευαγγελισμού εισήχθη για προληπτικούς λόγους ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης, ο οποίος είχε διαγνωσθεί θετικός στον κορονοϊό και πριν από τρεις μέρες είχε μπει στο νοσοκομείο.

Η κατάσταση του δεν εμπνέει ανησυχία και κρίνεται σταθερή και ελεγχόμενη. Σύμφωνα με τις πληροφορίες εισήχθη διότι χθες έπεσαν τα επίπεδα οξυγόνου στον οργανισμό του, χωρίς ωστόσο να διασωληνωθεί.

«Είμαι σε καλά χέρια. Γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό κάνουν το καλύτερο για όλους και τους αξίζει ένα τεράστιο ευχαριστώ. Εύχομαι όλοι οι ασθενείς να επιστρέψουμε γρήγορα υγιείς κοντά στα αγαπημένα μας πρόσωπα» είχε αναφέρει χθες σε ανάρτησή του χθες ο κ. Πλακιωτάκης.

Πηγή: https://www.ert.gr

Πηγή
Author:

ΑΣΕΠ 8Κ/2020. Πρόσληψη προσωπικού ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ σε δημόσιες υπηρεσίες

0

ΑΣΕΠ 8Κ/2020. Πρόσληψη προσωπικού ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ σε δημόσιες υπηρεσίες

ΑΣΕΠ 8Κ/2020. Πρόσληψη σε δημόσιες υπηρεσίες προσωπικού ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ

ΑΣΕΠ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 8Κ/2020
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ

Γνωστοποιείται ότι απεστάλη στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση η 8Κ/2020 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ, που αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας είκοσι τριών (23) θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στην Ανώνυμη Εταιρία «Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας-ΔΕΔΔΗΕ A.E.» (Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας), στην Ανώνυμη Εταιρία Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης – Η.Δ.Ι.Κ.Α. Α.Ε. (Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης), στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά, στο Επιμελητήριο Μαγνησίας, στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων) και στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών (Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων)


 

Οι θέσεις ανά κλάδο/ειδικότητα της ως άνω Προκήρυξης


Πηγή
Author: odigostoupoliti